Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

4

Για τέσσερα πράγματα δεν έχω πάρει θέση μέχρι τώρα. Για τα νέα τρομοκρατικά χτυπήματα, για τα σενάρια διαδοχής στη ΝΔ, για την Κούνεβα και για την ελληνική συμμετοχή στη Eurovision.

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Το τραγούδι που θα πάει στη Μόσχα δεν το έχω ακούσει αλλά έχω εμπιστοσύνη στον Σάκη και νομίζω θα τα καταφέρει. Τί κι αν δεν έχει λέγειν; Εδώ ο Γιωργάκης ράβει κοστούμι για πρωθυπουργός.

Για την Κούνεβα πιστεύω πως αυτοί που φταίνε δεν πρόκειται να πληρώσουν γιατί πολύ απλά έχουν κολλητούς εκεί που πρέπει. Όπως οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που φυτεύουν στα σπίτια μας κεραίες και μας ποτίζουν καρκίνο. Στον δήμο Αθηναίων δεν έχει ξυλωθεί καμιά κεραία. Ποιόν χρηματοδοτούν άραγε;

Για τα νέα και πολλά είναι η αλήθεια τρομοκρατικά χτυπήματα τί να πω; Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς. Δεν νομίζω ότι οι τύποι είναι και πολύ στα συγκαλά τους. Ειδικά η "Σέχτα" είναι αλλού γι' αλλού. Ας κάνει κάποιος τον κόπο να διαβάσει την προκήρυξη και θα καταλάβει για τί τύπους μιλάμε. Πέρα από το ότι δεν παίζει να έχουν τελειώσει το δημοτικό, προσπαθούν να δικαιολογήσουν μια ενέργεια που δεν δικαιολογείται. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να την παρουσιάσουν και σαν πράξη ένοπλης πάλης. Το να πυροβολείς αυτοκίνητο του ALTER είναι δείγμα ένοπλης πάλης. Για να το πούμε πιό απλά, είναι σαν ο Βελουχιώτης να πυροβολούσε αντί για δεξιούς, τα άλογά τους.

Η διαδοχολογία στην ΝΔ είναι κοινό μυστικό. Όπως κοινό μυστικό είναι και οι εκλογές εδώ και μερικούς μήνες αλλά κανείς δεν βγαίνει να το πεί να τελειώνουμε. Νομίζω πως ο Καραμανλής θέλει να πάει σε εκλογές, μόνο και μόνο για να τις χάσει και να τελειώνει μια ώρα νωρίτερα από αυτά που του έχουν φωρτώσει να κάνει. Η Ντόρα περιμένει στη γωνία, σαν άλλος Βενιζέλος, μόνο που αυτή έχει ήδη προετοιμάσει το έδαφος για αυτή την κίνηση.

Αλλά σε αυτή τη θεωρία μου, κάτι δε μου πάει καλά. Και όσο καθυστερεί ο Καραμανλής να παραδεχτεί και να πεί επιτέλους πάμε σε εκλογές, τόσο εγώ θα αμφιβάλλω για το κατά πόσο στέκει η θεωρία μου. Προφανώς, κάποιος δεν τον αφήνει να πάει ακόμα για εκλογές. Ποιός όμως; Και γιατί; Δεν μπορώ να καταλάβω. Αλλά τί σκατά κάθομαι και σκάω για όλα αυτά; Αφού τις Κυριακές είμαι πολύ απασχολημένος και δεν θα προλάβω να ψηφίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: